Retourneren

Retourbeleid

 

Natuurlijk kan het gebeuren, dat als je iets bij Passion 4 all bestelt hebt, dat het artikel niet (helemaal) naar wens is.

Als dit het geval is, dan zijn er 2 mogelijkheden:

Retourneren


* Retourneren is op eigen kosten. u kunt het naar een DHL punt te brengen en retour te sturen aan: 
  

passion 4 all
van heemstrastraat 17
7204gh zutphen
of Wil je het zelf naar een postkantoor brengen of is het een brievenbuspakje? Koop dan elders een brievenbuslabel.
Zorg er wel voor dat jouw factuur bon in het pakketje zit, anders weten wij niet van wie de retour afkomstig is! (Bewaar áltijd jouw afgeefbewijs, want mocht er onverhoopt iets misgaan bij de post en je kan niet aantonen dat je het daadwerkelijk retour hebt gestuurd, kunnen wij je helaas niet verder helpen.) 

of u komt het bij ons afgeven na een afspraak met ons te hebben gemaakt via de mail contact met ons.
Je kan meerdere orders samenvoegen in 1 retourzending, maar vermeld dan wel de factuurbonnen erbij.

 

 Retourverwerking

* Wij verwerken retourtjes binnen 1-2 werkdagen na ontvangst.

Als je benieuwd bent of jouw retour al bij ons is binnen gekomen, dan kan je dat altijd volgen via jouw track en trace van de verzending. 

Klarna/Riverty
Download de Klarna en/of Riverty app via jouw Appstore of PlayStore. Via deze app kan je jouw retour aanmelden, zodat hun óók op de hoogte zijn. Zodra er is aangegeven dat een (gedeelte) van de bestelling geretourneerd wordt dan blijft de bestelling op 'pauze' staan, tot dat wij deze retour hebben verwerkt. Je ontvangt daarna dan een nieuwe factuur met het juiste eindbedrag. 

 Wellicht ten overvloede, maar wel erg belangrijk.. 

*De artikelen dienen ongedragen, ongewassen en niet beschadigd te zijn.

Pas altijd de kleding wanneer een kindje niet aan het eten is of vieze handen heeft.

Het is zonde als je daardoor je product(en) niet meer aan ons kunt terugsturen.

Wij letten hier nauwkeurig op.

Let er ook op dat je géén tags verwijderd van kleding als je het uiteindelijk toch wilt retourneren.

* Zoals producten die voor u op maat zijn afgeknipt of gemaakt , denk aan ketting, draad, leer, Gepersonaliseerde items met naam, getal of beginletter kunnen niet retour.

* Oor haakjes en oor stekers  kunnen niet retour(i.v.m. hygiëne).

* Ondergoed en badkleding mogen niet retour. 

 

* Verpak de items a.u.b. netjes in. Plak bijv. geen retourlabels en/of andere verzendlabels op een schoenendoos. Verpak de items in een plastic (verzend)tas.

* Stuur de items netjes terug! Sluit knoopjes, ritjes & vouw de mouwtjes/broekpijpjes weer terug. 

* Vouw de kleding netjes op.

* Indien de kleding in zakjes wordt geleverd, maak deze dan netjes open en stop de kleding na het passen er ook weer zorgvuldig in.

Zorg er voor dat de zakjes via de sluiting worden geopend en dat ze niet worden 'opengescheurd'. 

 
Wanneer jouw retour niet voldoet aan onze retour voorwaarden, dan zullen we de retour (deels) weigeren of hierop een verrekening toepassen voor kosten of schade.
Stuur geen retours terug die buiten de bedenktijd zijn.
Besteed dus aub aandacht aan tijdig en netjes retour sturen, ook om jouw retour zo snel mogelijk afgehandeld te zien.

 

Ruilen


Voor het ruilen van artikelen kunt u er het beste voor kiezen om alvast de juiste maat te bestellen zodat u zeker weet dat u het gewenste product niet misloopt.

Zodra het andere product retour is crediteren wij het retour verzonden artikel.

vermeld dat wel bij u nieuwe  Bestelling bij opmerkingen dat er binnen 3 dagen een retour ruil binnen komt.

 u kunt alle tijden met ons mailen voor het aangeven voor een retour, ruilen, of afspraak maken na info@passion4all.nl


Blijf op de hoogte van onze nieuwe Producten en acties via:

wilt u terug: hoofdpagina